Petra Belc
Petra Belc Krnjaić nezavisna je znanstvenica iz Zagreba. Doktorirala je iz polja eksperimentalnog filma, diplomirala filozofiju i komparativne religije te završila Obrazovni program Centra za ženske studije u Zagrebu. Radi kao montažerka raznih promotivnih formata, istražuje polja feminizma, eksperimentalnog filma te arhiviranja i prezervacije substandardnih filmskih formata. Kao docentica predaje na kolegijima Povijesti i Teorije filma.
Danijel Brlas
Danijel Brlas završio je BA studij montaže na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu te komparativne književnosti i anglistike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Filmom se počeo baviti kao filmski kritičar, objavljujući u časopisu Filmonaut te nizu drugih platforma i publikacija (Hrvatski filmski ljetopis, 25 FPS, Kulturpunkt.hr, Kinoteka…). Dobitnik je Diplome Vladimir Vuković za najboljeg novog filmskog kritičara u 2014. godini. Od 2016. radi kao profesionalni montažer, skript-doktor, asistent montaže, asistent režije, titler, prevoditelj i voditelj postprodukcije na brojnim umjetničkim, reklamnim i televizijskim projektima.
Janko Heidl
Janko Heidl studirao je filmsku režiju na ADU u Zagrebu. O filmu piše od konca 1980-ih za razne tiskovine i elektronske medije, najdulje u Večernjem listu (1994. – 2009.). Urednik je Zapisa 2012. – 2017. Posljednjih godina najčešće objavljuje u tromjesečniku Hrvatski filmski ljetopis, dvotjedniku Vijenac te na portalima Dokumentarni.net i Zona filma/HDFK. Radio je kao pomoćnik i asistent redatelja na desetak dugometražnih igranih filmova. Dobitnik je godišnje nagrade Vladimir Vuković za najboljeg filmskog kritičara u 2013. godini.
Jelena Pašić
Jelena Pašić diplomirala je povijest umjetnosti i etnologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Posljednjih desetak godina surađivala je na brojnim projektima u polju kulturno-umjetničke produkcije te organizirala niz izložbi, radionica i panela. Od 2013. do 2017. radila je za Zagreb Film Festival, a od 2020. do 2023. surađuje sa ZagrebDoxom kao selektorica i voditeljica Ureda za medije. Članica je programskog vijeća Art kina Arsen u Šibeniku. Uz film, uže područje interesa joj je i fotografija; od 2017. do 2020. radila je u Uredu za fotografiju i Galeriji Spot, a bila je i voditeljica škole umjetničke fotografije Drugi kadar. Od 2017. izvršna je urednica portala Vizkultura.hr. Urednica je ili kourednica nekoliko publikacija iz područja suvremene likovne umjetnosti i fotografije.
Iva Rosandić
Iva Rosandić diplomirala je komparativnu književnost i filozofiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radnica je u kulturi čije su područje interesa kritička analiza i esejizam, uključujući specifičnosti proizašle iz uvjeta rada u izvaninstitucionalnom sektoru. Trenutno je fokusirana na filmsku kritiku s posebnim naglaskom na nacionalnu i regionalnu dokumentarističku scenu. Zamjenica je glavnog urednika filmskog portala Dokumentarni.net, kao i Zone filma – portala Hrvatskog društva filmskih kritičara. Tekstove o filmu i srodnim temama u kulturi objavljivala je u Hrvatskom filmskom ljetopisu, tjedniku Novosti, portalu Kulturpunkt.hr i emisiji Filmoskop Trećeg programa Hrvatskog radija.