Image Alt

Veliki stručni žiri

Ana Bulajić Črček

slikarica maske

Ana Bulajić Črček (r. 1969.) studirala je povijest umjetnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a za scensku se masku školovala u Parizu (Revlon) i Rimu (Studio Rino Carboni). Na filmu radi od svoje dvadesete godine. Počela je kao asistentica šminke te vrlo brzo napredovala do nagrađivane slikarice maske. U impresivnoj filmografiji koja broji više od osamdeset djela nalaze se i filmovi R. Scotta (Gladijator, Pad crnog jastreba), F. F. Coppole (Kum III), M. Leder (Mirotvorac), J. Taymor (Tit Andronik), G. Jaspera (O’Dessa), J. van Vugt (Prelazak), kao i suradnje s A. Hopkinsom, J. Lange, C. Leejem, G. Clooneyjem, N. Kidman, R. Croweom, J. Phoenixom, R. Gereom i dr. Peterostruka je dobitnica Zlatne Arene za masku (Broj 55 i Božji gnjev K. Milića, Illyricvm S. Bogojevića Naratha, Lea i Darija B. Ivande, Libertas V. Bulajića), a svoj je doprinos dala još dvama filmovima nagrađenima u toj kategoriji (Sedma kronika B. Gamulina i Gluvi barut B. Čengića). Bila je nominirana i za OFTA Film Award. Od domaćih redatelja radila je i s R. Grlićem, A. Vrdoljakom, M. Puhlovskim, P. Marinkovićem, V. Brešanom, I. Jukom, D. Šerbedžijom, E. Galićem, D. Šuvakom i dr. Bogata televizijska karijera uključuje serije Smogovci, Dnevnik velikog Perice, Vikinzi: Valhala, Nestali, Heirs of the Night i dr., kao i niz reklama za prestižne brendove te suradnje s BBC-jem i National Geographicom. Radila je i u kazalištu, a masku i specijalne efekte predavala je na Prirodoslovnoj školi „Vladimir Prelog“ u Zagrebu. Članica je Američke akademije filmske umjetnosti i znanosti (AMPAS), Europske filmske akademije, HDFD-a i HDLU-a.

Jan Klemsche

montažer

Jan Klemsche rođen je 1989. godine u Virovitici gdje je završio osnovnu i srednju školu. Diplomirao je filmsku montažu na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Montažer je nagrađivanih igranih i dokumentarnih filmova (Komba, r. T. Žanić, 2011; Terarij, H. Jušić, 2012; Manjača, r. T. Žanić, 2014; Potrošeni, r. B. Šeparović, 2014; Orah, r. D. Šerbedžija, 2015; Da je kuća dobra i vuk bi je imao, r. H. Jušić, 2015; Minjonja njanjonja, r. J. Lukić, 2015; Fantastična, r. I. Sikavica, 2015; Lula i Bručke, r. I. Jelinović, 2016; Ne gledaj mi u pijat, r. H. Jušić, 2016; Turizam!, r. T. Gaćina, 2016; White Trash, r. S. A. Veldić, 2017; Lovettovi, r. Igor Bezinović, 2018; Temelji, r. P. Cerovšek, 2018; Na vodi, G. Dević, 2018; Južno voće, r. J. Lukić, 2019; Catstream, r. S. A. Veldić, 2020; Antiotpad, r. T. Žanić, 2020; Split, r. R. Poljak, 2021; Hrvatskog narodnog preporoda, G. Dević, 2022), a uz to je montirao i mnoštvo reklamnih i muzičkih spotova, kao i televizijske serije (Patrola na cesti, 2016; Kurdi, 2018/2019). Jedan je od autora scenarija filma Antiotpad T. Žanića (2020). Držao je radionice montaže u Kinoklubu Zagreb i na Školi medijske kulture „dr. Ante Peterlić“.

Nino Kovačić

filmski kritičar

Nino Kovačić (r. 1982) kulturni je freelance radnik, filmski stručnjak i autor s dugogodišnjim iskustvom u filmskim i medijskim projektima. Kao programski i producentski suradnik filmskih festivala surađivao je u selekcijama filmova i koordinacijama programa te produkciji događanja na Animafestu, ZagrebDoxu, Zagreb Film Festivalu, 25fps-u, DHF-u i drugima u Hrvatskoj, te festivalima Kaboom, Cinekid i IFFR u Nizozemskoj. Član je HDFK-a i FIPRESCI-ja te je bio član petnaestak međunarodnih festivalskih žirija (IDFA, GoEast, Jerusalem Film Festival, Krakow Film Festival, Istanbul Film Festival, Motovun Film Festival i dr.). Filmsku kritiku i članke piše za relevantne filmske i kulturne medije, objavljujući u stručnoj periodici (Filmonaut, Hrvatski filmski ljetopis, Zapis) i na mreži (Tportal, Talking Shorts, Zonafilma.hr, Kulturpunkt.hr, Jutarnji list…) te na Trećem programu Hrvatskoga radija. Kao filmski edukator, organizirao je i mentorirao brojne radionice filmske analize za djecu i mlade, studente i starije generacije.

Ivana Marinić Kragić

redateljica, producentica, snimateljica

Ivana Marinić Kragić rođena je u Splitu 1984. godine, a diplomirala je 2012. na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, na odsjeku snimanja. Producentica je, redateljica i direktorica fotografije na dokumentarnom filmu Nun of Your Business (2020) koji je osvojio osam nagrada na festivalima diljem svijeta. Suosnivačica je i producentica nezavisne produkcijske kuće Marinis Media. Koproducentica je dugometražnih igranih filmova Reži (2019) i Sunce mamino (2024) K. Đorđevića te TV serije i igranog filma Jedini izlaz (2020) autora Stanković&Sinovi (Beograd) u režiji D. Nikolića. Producentica je i autorica dugometražnog dokumentarnog filma Bezbroj poljubaca kojeg razvija s autorom i producentom A. Bozzerom iz Trsta. Producentica je i redateljica kratkometražnog igranog filma Buleta, trenutno u fazi postprodukcije, koji je nastao kao koprodukcija između Hrvatske, Rumunjske i Srbije. Potpisuje i produkciju kratkih filmova Novi Južni Zagreb (2016) D. Fritza, Mali debeli rakun (2013) B. Vekarić, Ispod površine (2012) I. Mokrovića i još desetak kratkometražnih igranih filmova. Kao redateljica i direktorica fotografije 2020. godine surađivala je s Vice Media LLC na dokumentarnom projektu Projects With a Heart, a kao voditeljica produkcije radila je za Porsche Germany i agenciju KEKO GmbH na kampanji 25 Years Boxster. Također je bila voditeljica produkcije na njemačkoj TV seriji Ich bin Dagobert (2023). Alumna je Midpoint Shorts-a 2021/2022., RACCONTI Script Laba 2023., MAIA Workshops-a, Berlinale Talentsa 2014., Sarajevo Talent Campusa 2013., Media Business School Ronda 2014. itd. Bila je članica više žirija te selektorica dokumentarnog programa 32. DHF-a.

Barbara Nola

glumica

Barbara Nola rođena je 1968. godine u Zagrebu. Diplomirala je glumu na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti 1991. godine. Prvu profesionalnu ulogu ostvarila je za vrijeme studija na Dubrovačkim ljetnim igrama u ulozi Petrunjele u režiji Paola Magellija. Od 1993. godine stalna je članica ansambla DK Gavella gdje je odigrala brojne uloge, a redovito surađuje i s kazalištima nezavisne scene. Njezini filmski nastupi protežu se kroz pet desetljeća, a najčešće je surađivala s L. Nolom (Dok nitko ne gleda, 1993; Rusko meso, 1997; Nebo, sateliti, 2000; Sami, 2001; Pravo čudo, 2007; Escort, 2023), H. Hribarom (Hrvatske katedrale, 1991; Između Zaglula i Zaharijusa, 1994; Puška za uspavljivanje, 1997) i S. Tribuson (Mor, 1991; Tri muškarca Melite Žganjer, 1998). Igrala je i u djelima drugih klasika i mlađih redatelja (Rani snijeg u Münchenu, r. B. Žižić, 1984; Mirta uči statistiku, r. G. Dukić, 1991; Kontesa Dora, r. Z. Berković, 1993; Potonulo groblje, r. M. Juran, 2002; Rastanak, r. S. Ban, 2004; Pušča Bistra, r. F. Šovagović, 2005; Libertas, r. V. Bulajić, 2006; Lea i Darija, r. B. Ivanda, 2011; Hitac, r. R. Orhel, 2013; Polufinale, r. T. Šoban, 2014; ZG80, r. I. Šeregi, 2016; Happy End, r. A. Jurkas, 2018; Zbornica, r. S. Tarokić, 2021; Tragovi, r. D. Turić, 2022). Glumila je i u mnogim omiljenim serijama (Naša mala klinika, Odmori se, zaslužio si, Cimmer fraj, Operacija Kajman, Ne daj se, Nina!, Bibin svijet, Sve će biti dobro, Pod sretnom zvijezdom, Larin izbor, Počivali u miru, Čuvar dvorca, Na granici, Metropolitanci, Gora).