
Graphonaut: Boris Benko
Graphonaut je nova medijska platforma koja objedinjuje infografike i vizualni/data storytelling. Platforma donosi vizualno dojmljive priče, infografike i mikrosadržaje oblikovane u profinjenom minimalističkom stilu. Namjera je njegovih kreatora i suradnika jasnim i preglednim narativima probiti se kroz višak informacija u današnjemu medijskom prostoru te potaknuti znatiželju i otvoriti nove perspektive. Svojim sadržajem Graphonaut obuhvaća statične, animirane i interaktivne formate koji se distribuiraju putem službene mrežne stranice, digitalnog magazina i društvenih mreža. „Svaka priča koju stvaramo nastoji složene pojave prevesti u vizualni jezik koji olakšava razumijevanje“, kaže kreativni direktor i osnivač platforme Boris Benko, nagrađivani grafički dizajner i vizualni umjetnik s više od dva desetljeća međunarodnog iskustva u suradnji sa svjetski poznatim klijentima (npr. Samsung, IBM, Dell, Ford, Hitachi, Red Bull, MOO, UNICEF, Smithsonian, Malwarebytes). Benko, koji je osnivač i Infographic Boxa te Mint Oniona, diplomirani grafički dizajner, umjetnički fotograf te član ULUPUH-a i HZSU-a, u svome izlaganju naglasak će staviti na animirane i video/motion infografike te storytelling.

Slice of Life Films: Dino Julius, Luka Hrgović, Niko Sučić
Osnivači Slice of Life Filmsa predstavljaju presjek dosadašnje karijere, od skromnih početaka, preko nagrađivanih autorskih filmova Slice of Life i Splashback (prvi hrvatski kratki film na HBO-u) i reklama za INA-u, Kraš, Hrvatsku lutriju te desetke drugih klijenata, do velikih internacionalnih projekata kakav je i The Race Never Ends za LEGO i Fast & Furious franšizu koji se prikazuje u programu Trendovi ovogodišnjeg DHF-a. Govore o specifičnostima svoga rada, izvedbi višemjesečnih produkcija i postprodukcija, komunikaciji s klijentima i agencijama, plasmanu i anegdotama iz svijeta komercijalnog filma.

Crew: Dario Marčac
Pionir TikTok marketinga na Balkanu i osnivač Crewa – Dario Marčac edukacijom tržišta otvorio je put za kvalitetno oglašavanje na platformi. Njegov tim s više od 100 kreatora surađuje s brendovima na razvoju kreativnih strategija i sadržaja. Ustrajno gradi karijeru u dinamičnom sektoru te vjeruje da će TikTok i dalje rasti, stvarajući nove prilike za kreatore i oglašivače.

Izvan fokusa: Filip Trezner
Izvan fokusa čine mladi i ambiciozni kreativci s više od deset godina iskustva u produkciji televizijskih, filmskih i videosadržaja te organizaciji događanja i festivala. Tim ima urede u Karlovcu i Zagrebu, a specijalizirani su za proizvodnju visokokvalitetnih televizijskih sadržaja, TV reklama, komercijalnih videokampanja i namjenskih filmova. Do sada su proizveli više od tisuću nastavaka različitih televizijskih emisija na nacionalnim TV kanalima. Posebno se ponose donatorskim programom „U fokusu“, kroz koji sufinanciraju studentske filmove i stipendiraju mlade umjetnike. Osnivač i direktor Filip Trezner svojim radom u kreativnim i kulturnim industrijama osvojio je Državnu nagradu za volontiranje, nagradu za najboljeg mladog projektnog voditelja u Hrvatskoj (HUUP) te je uvršten među šest najboljih mladih projektnih voditelja na svijetu. Aktivno je uključen u rad više organizacija, poput Zaklade Nikola Tesla, a obnašao je i funkcije člana Savjeta za mlade Vlade RH te predsjednika Savjeta mladih Grada Karlovca. Danas producira brojne televizijske projekte za nacionalne TV kuće, namjenske filmove i drugi audiovizualni sadržaj.