
Horror Vacui
Horror vacui doslovno znači strah od prazna prostora ili strah pred prazninom. Termin je prvi upotrijebio Aristotel, a danas može označavati strah od neizvjesne budućnosti koja proizvodi osjećaj tjeskobe i usamljenosti. Kroz duge, asocijativno povezane kadar-sekvence film upozorava na postojeću militarizaciju u svijetu. Ne postoje nikakve odrednice kada ni gdje se nešto događa. U globaliziranu svijetu sve se može dogoditi bilo gdje i bilo kada. Film je snimljen jakim teleobjektivom, tako da se stilski nastavlja na Poljakova prethodna tri filma (Splitski akvarel, Autofokus i Oni samo dolaze i odlaze), tvoreći s njima svojevrsnu tetralogiju.
Boris Poljak studirao je pravo. Član Kino kluba Split od 1978. g. U produkciji svog kluba 1980-ih je snimio dva filma, a kao snimatelj osam eksperimentalnih filmova na super 8 i 16 mm. Od početka 1990-ih djeluje kao profesionalni filmski i televizijski snimatelj. Od snimanja televizijskog dokumentarca More nad Splitom stalno surađuje s Damirom Čučićem, koji je montažer u Poljakovim filmovima, a Poljak snimatelj u Čučićevim. Poljak je također režirao pet kratkometražnih filmova, od kojih tri u suradnji s Damirom Čučićem. Snimio je više od pedeset kratkometražnih dokumentarnih i eksperimentalnih filmova, tri igrana filma i više od dvjesto reklamnih spotova.